チャーリーが昨夜フェースブックのライブチャットで
募集していた質問に次々答えていましたが、
その中で昌磨の部分だけ…

動画の頭から11:55辺り(後ろから -11:20辺り)からです。
アドレス↓をクリックしてご覧ください。間違いがあったらご指摘くださいm(_ _)m
https://www.facebook.com/isufigureskating/videos/vb.255007411190874/1470634109628192/?type=2&theater
チャーリー
We go to Shoma who is just the beginning, really hopefully we… let’s hopefully as very long and an incredible career because right now he’s only what like 17, I think… He is young. Yeah, OK.
昌磨のキャリアは始まったばかりで、本当に有望でとても長くて驚くべきキャリアを期待しよう、なぜなら彼はまだ17歳、だと思う。彼は若い。

I’m actually talking someone I’m not just as… ahahaha…
実は誰かと話している、僕は違うよ…(独り言じゃないって感じ?) アハハ…

Um… so young and yet such a brave future in a lot way, yet, here he’s second in the World after the short program. And what stunned is his willingness to… to go to many competitions 
とても若くて、いろいろ素晴らしい未来がある。ここでの世界選手権ではショート・プログラムを終わって2位にいる。何が驚きかと言うと、彼のたくさんの競技会に行くやる気。

His willingness to go to all these competitions… oh, he is 19, OK, sorry. I’m getting credited he is 17 years old. He is 19. Thank you.
彼の大会へのやる気、おお、彼は19歳なのか、オーケー、ごめん、彼が17歳じゃなくて19歳であることを(頭に)明記するよ。ありがとう。

He is really take on these competition and improve himself. And begging the season watching his programs, I thought to myself, the programs are nice but maybe they’re… maybe they’re bit too mature for him. You know, he’s still so young, maybe he needs to grow up a bit before he’s ready to tap these programs. I think the very next competition I saw him in that he was perfectly suited to the music. It was like he had grown up performing his programs. And again, I think it was gonna be sort of uh… a… a line that keep using for the men that are having success. It’s gonna be a hard work
彼は本当にそれらの大会で闘って、進化した。そしてシーズン初めに彼のプログラムを見て、僕はプログラムは素晴らしいけど、彼には少し大人すぎるかもしれないと秘かに思っていた。わかるだろ、彼はまだ若い、それらのプログラムを選ぶ用意が出来る前に、もう少し成長が必要かもしれないと思っていた。でも正に次の大会で、僕は彼が完璧にその音楽に合わせているのを見た。それは彼が彼のプログラムを演じる為に成長したようだった、そして成功している他の男子が使い続ける一種のラインのようなものになると思う。ハードワークになるだろう。

And for Shoma, such a young age to… to be able to compete with all those men. It’s … it’s just a testament to…to what he was willing to put his body through and the way he’s willing to commend to. Um… the Art of the figure skating because he’s obviously gifted with jumps but he’s… his willingness to put in the work with musicality and storytelling. It has been fantastic. 
そして昌磨、そんなに若くて、あの男子たちと闘うことが出来る。それは彼が彼の体に何を入れることを望んだか、彼が託すことを望んだ道の正に証明だ。フィギュア・スケートの芸術、彼は明らかにジャンプの天分に恵まれているけれど、彼は音楽性と物語を話すことの作業の中にもやる気がある。すばらしいよ。


☆*゚ ゜゚*☆*☆*゚゜゚*☆*☆*゚ ゜゚*☆

チャーリーが昌磨をネイサンくんと同い年に思っていたのがわかりました。
かわいい童顔だから、しょうがないかな?

だけど、演技についての成長を褒めてくれている所がうれしいです。
音楽性と物語性、これからももっと伸びていって欲しいです!



☆*゚ ゜゚*☆*☆*゚゜゚*☆*☆*゚ ゜゚*☆


数時間前に、女子のFSの公式練習がありました。
舞依ちゃん演技終りに笑顔が出ていたので、
今日は大丈夫だと思います

理華ちゃんは、ジャンプに苦しんでいたような感じですが、
新葉ちゃんも含めて、日本女子3人とも
全力出せるように、祈ってます!


☆*゚ ゜゚*☆*☆*゚゜゚*☆*☆*゚ ゜゚*☆


同じく女子のFS練習で、ゾッとする衣装を着けた選手がいました。
ツルシンバエワちゃん
こっちのコスチュームの方が素敵なのに…
流石はクリケット…
ツルシンバエワちゃん2


 


ご覧いただきありがとうございます    <モスクワの鐘>


ランキングに参加中です!
よろしければクリックお願いします。
にほんブログ村 その他スポーツブログ スケート・フィギュアスケートへ
にほんブログ村