USフィギュア・スケーティングが、ネイサン・チェンくんの
最新情報をツイッターで教えてくれています。


アドレスをクリックして、動画をごらんください。

ネイサンくんはいつもとても早口なので、聞き取り違いとかありましたら、
ご指摘くださいますようお願い致しますm(_ _)m
Nathan kun



ネイサン・チェンからの最新情報!
彼の忙しい夏と今後の更なる計画についてを、キャッチ・アップ・ウィズ・チームUSAで発見して























<追加>ユーチューブにも上がっていました。
https://www.youtube.com/watch?v=9URsJq8ZrOg

Hey guys, I’m Nathan Chen.

こんにちは皆さん、ネイサン・チェンです。
So, this summer’s recently been like the most busy summer for me ever.
I, you know, recently finished competing at World Team Trophy which was the end of my season.
最近のこの夏は、かつてないほど、最も忙しい感じです。
ご存じのように近頃、僕のシーズン終わりの世界国別選手権での戦いを終えました。

And after that I went to the… I started the Stars On Ice… um… which was…um… 
The first portion of the tour was in Hershey, Pennsylvania and we went to Chicago right after that. And before that had dinner in New York City for something called “Figure Skating in Harlem” which was super cool benefit. 
そしてその後、僕は行き… 僕はスターズ・オン・アイス(のツアー)を始めました。始めの部分のツアーは、ペンシルバニアのハーシー(5/4)、そして僕らはその直後にシカゴ(5/6)に行きました。その前に、ニューヨーク市で「フィギュア・スケーティング・イン・ハーレム」と呼ばれる(ガラで)ディナー(5/2)があり、それは超カッコいい慈善興行でした。

Um… so, yeah, I did that and then afterwards we backed California first little bit and um…did the second portion of the Stars On Ice tour which was in San Jose and in Anaheim.
Um… after that which came straight to here and currently in Colorado Springs, maybe for the OTC and then after that I’ll go to Seattle, um… and what actually for the last portion of the Stars On Ice. It will be super fun.
それをした後、僕らはまずカリフォルニアにちょっと戻り、スターズ・オン・アイスのツアーの第2部を、サンノゼ(5/12)とアナハイム(5/13)でしました。
その後真っ直ぐに、今ここ、コロラドスプリングスに来ています、多分OTC(オリンピック・トレーニング・センター)と、そのあと僕は、シアトル(5/20)、そしてそれは最終部分のスターズ・オン・アイスです。面白くなるでしょう。

I’m super excited for the next season, obviously the Olympic season, so, it will be a really important season. Basically now I’m certainly, you know, picking music choices and picking, you know, choreographers then really gain that choreography portion of the, you know, program settle which I’m currently process doing. And hopefully, you know, in next few weeks we’ll be able to settle down figure everything out.
僕は来季、オリンピックシーズンに超興奮しています、本当に重要なシーズンになるでしょう。基本的に今僕は、音楽を選択し、振付師を選択して、プログラムの部分の振り付けを得て、現在その過程をしています。そして、上手く行けば2-3週間のうちに全てに取り掛かることが出来るでしょう。

Um… yeah! But otherwise making sure that stay healthy, you know, I’m at the OTC just make sure that from my straightening things, conditioning exact point I’m ready for the next season 
Um… yeah… this basically right now I know
でも他の点では、健康に気を付ける事です。僕は今OTCに居て、問題を矯正して、正確な点に改良して、来季の準備は出来てます。
そう、これが基本的に現在わかっていることです。

 
☆*゚ ゜゚*☆*☆*゚゜゚*☆*☆*゚ ゜゚*☆


ネイサンくんの来季の曲はSPもFSもまだ発表になっていませんが、
大事なシーズン
すてきな音楽と振り付けに期待しています。
たのしみだーーーーー!!!!!



ご覧いただきありがとうございます    <モスクワの鐘>



ランキングに参加中です!
よろしければクリックお願いします。
にほんブログ村 その他スポーツブログ スケート・フィギュアスケートへ
にほんブログ村

コメントくださる皆様ありがとうございます。m(_ _)m
しかしながら、不適当な内容のコメントは削除させていただく場合がございます。
ご了承ください。m(_ _)m